RABO ClubSupport

Ook dit jaar organiseert Rabobank Hart van de Meierij de "RABO ClubSupport 2021"; de manier voor plaatselijke verenigingen en stichtingen om een donatie aan te vragen.

Tijdens de actie kunnen leden van de Rabobank Hart van de Meierij hun stem uitbrengen op de vereniging(en) die zij een warm hart toe dragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld deze vereniging of stichting ontvangt.

De Fotoclub Schijndel kan het sponsor geld gebruiken om de tentoonstellings borden te renoveren en om gastdocenten/mentoren van de Fotobond Nederland in te huren zodat wij volgend jaar, beter opgeleid, een nog mooiere expositie kunnen laten zien.

Stemperiode van 4 t/m 25 oktoberr.

Wij rekenen op uw steun!!

Fotoclub Schijndel